مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-01سياسي

سلاح ورزی در کنار رییس قوه قضاییه چه می کرد؟


تصویر بازنشر شده از حضور رییس اتاق بازرگانی در کنار رییس قوه قضاییه مربوط به میانه های دهه 90 و دوره معاون اولی حجت الاسلام محسنی اژه ای در قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس،پس از برگزاری همایش سرمایه گذاری توسط قوه قضاییه، خبر سخنرانی یکی از سخنرانان این همایش حاشیه ساز شد.

پس از این سخنرانی، عکسی از حسین سلاح ورزی که این روزها به واسطه برگزاری انتخابات ریاست اتاق بازرگانی نام او بیش از گذشته مطرح شده است، منتشر شد.

پس از این سخنرانی، تصویری از سلاح ورزی در کنار حجت السلام محسنی اژه ای در رسانه ها بازنشر شد که در همین رابطه مرکز رسانه قوه قضاییه طی  اطلاعیه ای اعلام کرد که این تصویر مربوط به دهه 90 و زمان تصدی معاون اول قوه قضاییه توسط حجت الاسلام محسنی اژه ای است.

در ادامه مشروح این اطلاعیه آمده است: پاسخ به یک بی اخلاقی رسانه ای بدون تردید انتظاری که افکار عمومی از رسانه ،فعالان و کنشگران عرصه رسانه دارند، مزیّن بودن به دو خصلت صراحت و صداقت و پرهیز و احتراز از بی اخلاقی ها در انتشار اخبار و مطالب است؛ متأسفانه عارضه بداخلاقی رسانه ای مبتلابه عده قلیل و معدودی از کنشگران این حوزه می باشد؛ در جدیدترین نمونه از این بداخلاقی ها، برخی رسانه ها با بازنشر تصویری قدیمی که مربوط به میانه های دهه 90 و دوره معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح ورزی در کنار رییس قوه قضاییه چه می کرد؟

سلاح ورزی در کنار رییس قوه قضاییه چه می کرد؟