مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-09فرهنگي

فراخوان فیلمنامه نویسی با موضوع انتخابات


فراخوان فیلمنامه نویسی «شکوه جمهوریت» با موضوع انتخابات منتشر شد.

- فراخوان فیلمنامه نویسی شکوه جمهوریت با موضوع انتخابات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم عمار، 25 تیرماه پایان مهلت ارسال اثر به این رویداد است.

در متن فراخوان این جشنواره آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 39 مرتبه انتخابات در کشور برگزار شد که هر کدام از آن ها می توانست دستمایه خلق آثار هنری بسیار باشد و زبان هنر که می توانست زیبایی های شکوه جمهوریت ایران عزیز را به نمایش بگذارد و جنبه های دراماتیک حضور مردم را با هنر آمیخته کند، در این سال ها آن چنان که باید و شاید نتوانسته از پس این مهم برآید و عمدتاً از زاویه دیدی مشابه و بعضاً تکراری به انتخابات پرداخته است.

اکنون مدرسه سینمایی اندیشه و هنر ماه با توجه به در پیش بودن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخوان فیلمنامه نویسی با موضوع انتخابات با شعار شکوه جمهوریت را منتشر کرد.

مفاهیم ‎ 12گانه این رویداد شامل اصل نهاد انتخابات، کارآمدی و جذابیت های آن، حاکمیت قانون برای برقراری انتخاباتی عادلانه و مردمی، کنشگر به مثابه رای دهنده فعال یا کادر انتخابات، نعمت جمهوریت بعد انقلاب و مقایسه ضمنی با استبداد پهلوی، اشاره به سیره معصومین در مشورت و مسئولیت دهی به مردم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان فیلمنامه نویسی با موضوع انتخابات

فراخوان فیلمنامه نویسی با موضوع انتخابات