مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-18سياسي

سربازان ماهر از دو ماه کسر خدمت بهره مند می شوند


حسینی نیا با اشاره به اینکه لایحه مهارت آموزی سربازان وظیفه هم از دولت به مجلس ارسال شده، گفت: بر این اساس برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.

- سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حسینی نیا روز سه شنبه 27 تیر ماه در حاشیه بازدید از مرکز تربیت مربی در کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهضت بزرگ مهارت آموزی نیاز روز کشور است و مهمترین رکن توسعه و دستیابی به اهداف برنامه هفتم، وجود نیروی انسانی متخصص است.

  وی با اشاره به اینکه امسال برای اوقات فراغت دانش آموزان 12 تا 15 سال و از 15 تا 18 سال برنامه ملی تدارک دیده شده، گفت: در این راستا 11 هزار دوره آموزشی در زمینه صنعت، کشاورزی و .

در دو بخشی دولتی و خصوصی در حال برگزاری است.

  وی ابراز توضیح داد: دوره ها به گونه ای طراحی شده که در یک، دو و سه تابستان به پایان می رسند.

  حسینی نیا با اشاره به اینکه لایحه مهارت آموزی سربازان وظیفه هم از دولت به مجلس ارسال شده، افزود: بر این اساس برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان ماهر از دو ماه کسر خدمت بهره مند می شوند

سربازان ماهر از دو ماه کسر خدمت بهره مند می شوند