مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-28سياسي

جای زیارت در نظام حکمرانی کشور به ویژه برنامه هفتم توسعه خالی است


رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: زیارت یکی از اصلی ترین بسترهای ثبات جامعه ما و یکی از ظرفیت های مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن است که جای خالی آن در نظام حکمرانی و برنامه ریزی کشور به ویژه برنامه هفتم توسعه احساس می شود.

- عبدالحمید طالبی امروز، هفتم تیر ماه، در اختتامیه همایش حکمرانی متعالی استان که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: می توانیم آستان قدس رضوی را الگوی حکمرانی متعالی یا زیارت بنامیم.

نهادهای فرهنگی مانند آستان قدس رضوی در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی دارای فلسفه وجودی پایدار و همیشگی هستند و این فلسفه وجودی از ذات و ماهیت آن ها نشأت می گیرد.

مهندسی و طراحی نهادهای دینی در حقیقت در جان طراح و معمار حقیقی عالم است.

وی بیان کرد: طراحی نهادی این نهادها در حدی از وسعت و قابلیت است که مدیران جامعه به ویژه مدیران فرهنگی قادر خواهند بود تمام گستره فرهنگ و ارزش های اسلامی را از طریق این جایگاه توسعه بخشند و در این سنگر بزرگ از کیان اسلام در مقابل هجوم دشمن دفاع کنند.

طالبی با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته افتاد، گفت: با تعدادی از فرزندان خودمان در مدارس مواجه بودیم که تحت تأثیر قرار گرفته بودند و تنها ظرفیتی که ما توانستیم با همکاری آموزش و پرورش استفاده کنیم، برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای زیارت در نظام حکمرانی کشور به ویژه برنامه هفتم توسعه خالی است

جای زیارت در نظام حکمرانی کشور به ویژه برنامه هفتم توسعه خالی است