مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26بين الملل

تحقیقات جدید رژیم صهیونیستی درباره حمله به ساختمان نظامی این رژیم در جنوب لبنان


رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک کمیته جدید را برای انجام تحقیقات درباره انفجار در ساختمان نظامی این رژیم در جنوب لبنان تشکیل می دهد.

- رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک کمیته جدید را برای انجام تحقیقات درباره انفجار در ساختمان نظامی این رژیم در جنوب لبنان تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم پس از گذشت 40 سال، تحقیقات مجددی را درباره عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر، عضو حزب الله لبنان آغاز کرده است که در جریان یک حمله انتحاری ساختمان نظامی رژیم صهیونیستی را در منطقه صور واقع در جنوب لبنان تخریب کرده و 91 تن از نیروهای این رژیم را کشت.

این شبکه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی پس از کشف وقایع جدید درباره فاجعه صور که در سال 1982 رخ داد، تصمیم گرفت این کمیته تحقیقات رسمی مشترک را تشکیل دهد که متشکل از ارتش، شاباک و پلیس است.

روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه کان گفت، نگاه رژیم صهیونیستی و نهاد امنیتی آن در طول سالها درباره این فاجعه این بوده که در اثر نشتی گاز این انفجار رخ داده است؛ اما شواهد و مدارک رسیده نشان می دهد که این اولین حمله شهادت طلبانه حزب الله و بزرگترین حمله بوده است.

وی گفت، تحقیقات مجدد درباره این حادثه به همراه وقایع جدید کشف شده، پیامدهای مختلفی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات جدید رژیم صهیونیستی درباره حمله به ساختمان نظامی این رژیم در جنوب لبنان

تحقیقات جدید رژیم صهیونیستی درباره حمله به ساختمان نظامی این رژیم در جنوب لبنان