مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-26اقتصادي

محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت ساماندهی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده و آماده اجرای کار برای ساماندهی کنارصندل و ایجاد سایت موزه در این محوطه تاریخی است و 5 میلیارد تومان هم از محل اعتبارات 1402 برای کنارصندل پیش بینی شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلندنظر در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی در شهرستان جیرفت فعالیت قابل توجهی انجام نشده، اظهار داشت: مشکل اساسی مجموعه میراث فرهنگی جیرفت این است که این مجموعه در حد نمایندگی است هرچند در تابلو آن عنوان اداره درج شده است اما هنوز چارت اداری و ساز و کار مشخصی ندارد و این در شان جیرفت باستانی نیست.

 وی با اشاره به اینکه با مدیریت ضعیف در حوزه میراث فرهنگی این شهرستان، رزومه من و شمای مدیرکل میراث فرهنگی استان در حوزه میراث فرهنگی جیرفت خراب شده است، افزود: مردم از عملکرد ما در حوزه میراث فرهنگی گلایه مند هستند و حقیقتا من حق را به آنها می دهم زیرا در طی همه این سالها هیچ اتفاق قابل توجهی در حوزه میراث فرهنگی در شهرستان شاهد نبودیم.

 بلندنظر با اشاره به روند کند ساخت موزه منطقه ای جیرفت، عدم تعیین حریم و پساماندهی محوطه تاریخی کنارصندل را نیز عامل دیگر نارضایتی مردم عنوان کرد و افزود: تپه باستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت ساماندهی می شود

محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت ساماندهی می شود