مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-11اقتصادي

یارانه تیر ماه واریز شد/ کسر اقساط وام کرونا و اربعین


یارانه کمک معیشتی تیر ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 امروز قابل برداشت است.

- یارانه کمک معیشتی تیر ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 امروز قابل برداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمده است که یارانه کمک معیشتی مرحله 149 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 امروز (سه شنبه 20 تیر ماه) قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

رفع مسدودی مبالغ یارانه معترضین محذوف سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه 1401 قطع شده بود و درخواست بازبینی در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه تا پایان سال 1401جزو دهک های اول تا نهم قرار گرفته باشند، مبالغ مسدودی در حساب سرپرستان خانوار رفع انسداد و قابل برداشت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه تیر ماه واریز شد/ کسر اقساط وام کرونا و اربعین

یارانه تیر ماه واریز شد/ کسر اقساط وام کرونا و اربعین