مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-22سياسي

آیین تجدید میثاق و گلباران مزار شهدا توسط مسؤولان قضایی در ورامین برگزار شد


همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه مراسم تجدید میثاق و گلباران مزار شهدا با حضور مسؤولان قضایی و شهرستانی در گلزار شهدای حسین رضا شهرستان ورامین انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در آیین گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای حسین رضا شهرستان ورامین که بمناسبت هفته قوه قضاییه انجام گرفت، اظهار کرد: شهیدان هرگز نمی میرند و زنده اند و ما هر چه داریم از این عزیزان است و بدانیم شهدا ناظر اعمال ما هستند و ما در طی طریق زندگی و بزنگاه ها نیازمند عنایات خاصه شهدا می باشیم.

وی گفت: ما امانتدار خون شهدا هستیم و انقلاب هر کجا دچار مشکلات شد، خون شهدا به داد یاری ما آمد و در راه حفظ انقلاب اسلامی شهدا پیشگام بوده و هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به نقش شهدا در حفظ و کیان از کشور اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته شاهد بودیم که منافقینی که بهترین یاران انقلاب را شهید کردند به چه نکبت و ذلتی افتاده اند و قطعا هدایت شهدا در این راه برای منافقین اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام محمودی وظیفه مسؤولان را در مقطع کنونی حساس دانست و تصریح کرد: شکرگذاری برای مسؤولان ارئه خدمت بهتر است و بزرگترین خدمت به فرهنگ شهید و شهادت خدمت به مردم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجدید میثاق و گلباران مزار شهدا توسط مسؤولان قضایی در ورامین برگزار شد

آیین تجدید میثاق و گلباران مزار شهدا توسط مسؤولان قضایی در ورامین برگزار شد