مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-09اقتصادي

ظرفیت 48 مگاواتی تولید انرژی دستگاه های دیزل ژنراتور سیستان و بلوچستان


رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید برق دستگاه های دیزل ژنراتور این استان، 48 مگاوات است که با بهره مندی از این ظرفیت می توان نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید برق دستگاه های دیزل ژنراتور این استان، 48 مگاوات است که با بهره مندی از این ظرفیت می توان نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی داشت.

محمد رییسی در گفت و گو با ایسنا و با بیان اینکه این میزان ظرفیت از طریق 113 دستگاه دیزل ژنراتور سطح استان قابل بهره برداری است، اظهار کرد: وارد مدار شدن این تعداد دستگاه دیزل ژنراتور نقش مهمی در تامین برق مطمئن و پایدار و گذر موفق از پیک تابستان خواهد داشت.

وی ادامه داد: دستگاه های دیزل ژنراتور در ساعت پیک مصرف برق، ضمن تامین برق مورد نیاز دستگاه و سازمان خود، یاریگر صنعت برق در تامین برق پایدار مشترکان خانگی و حساس هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سهم بزرگی از مصرف برق در پیک تابستان، در حوزه مشترکان اداری است، بیان کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران تمامی ادارات و سازمان ها ملزم به کاهش 30 درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش 60 درصدی مصرف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 48 مگاواتی تولید انرژی دستگاه های دیزل ژنراتور سیستان و بلوچستان

ظرفیت 48 مگاواتی تولید انرژی دستگاه های دیزل ژنراتور سیستان و بلوچستان