مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-10اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سفر به لرستان، گفت: به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد خواهیم بود.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سفر به لرستان، گفت: به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد خواهیم بود.

محمدرضا هراتی 19 تیر در بازدید از کتابخانه مرکزی خرم آباد با بیان اینکه مقدمات و آماده سازی افتتاح و بهره برداری رسمی از کتابخانه مرکزی خرم آباد تقریباً رو به اتمام است، افزود: با توجه به چند مرحله بازدید همکاران در اداره کل امور کتابخانه ها و زیست بوم منطقه نکاتی درباره باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد مد نظر قرار گرفت که ایجاد فضاهایی متناسب برای کودکان و نوجوانان، بخش استان شناسی و سالن های مطالعه در حال انجام است و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از فاز اول کتابخانه مرکزی خرم آباد خواهیم بود.

وی ادامه داد: هم اکنون عملیات زیرساختی و عمرانی این فاز از کتابخانه تمام شده و وارد ظریف کاری و نقاشی شده است، بیان کرد: همچنین تجهیزات سخت افزای مورد نیاز کتابخانه مرکزی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد

افتتاح و بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد