مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:192023-07-03سياسي

نیکونژاد: 3000 قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارند


رییس کمیسیون نظارت شورای شهر یزد با بیان این که بیش از سه هزارقطعه زمین در این شهر میراث سند رسمی ندارند، گفت: برای ساماندهی ساخت و سازهای قانونی زمین های فاقد سند رسمی طرح «گواهی موقت مالکیت رسمی» پیشنهاد شده که به محض تأیید نهایی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی نیکونژاد، پیش از ظهر امروز در نشست خبری روئسای کمیسیون های گردشگری، نظارت، فرهنگی و خانواده، با بیان این که یکی از عمده ترین فعالیت شورای اسلامی هر شهر نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری است، اظهار کرد: علاوه بر آن هر عضو شورا مسئولیت نظارت بر بخشی از شهرداری را بر عهده دارند.

وی با بیان این که در حوزه مسائل نظارت و بازرسی، تا پایان سال گذشته 353 مصوبه شورا ثبت شده است، افزود: بخشی از این مصوبات لوایح شهرداری، بخشی مکاتبات سایر دستگاه های اجرایی و بخشی از هم مطالبات مردمی بوده است.

نیکونژاد در ادامه مطالبات مردم بعد از پیگیری های تخصصی وارد صحن شورا شده و برای آن مصوبه لازم الاجرا خواهیم داشت، گفت: دعوت از مدیران ارشد استان برای بررسی و ساماندهی مشکلات حوزه های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای اسلامی شهر یزد است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انجام یک سری بازدیدهای میدانی محسوس و نامحسوس را از دیگر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکونژاد: 3000 قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارند

نیکونژاد: 3000 قطعه زمین در شهر یزد سند رسمی ندارند