مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-25سياسي

تبلیغات اسلامی در قزوین پشتیبانی برای شبکه های مذهبی است


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پشتیبانی برای شبکه های مذهبی تبدیل شده است، ادامه داد: - امروز شاهد اتحاد خوبی در شبکه هیئات مذهبی هستیم.

محمد خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بعد از تغییرات سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد جدیدی در حوزه آرایش شبکه امامت، تشکل های دینی و همچنین مذهبی در آن شکل گرفته است.

وی افزود: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بر مبنای گفتمان امام و امت شکل گرفته و تلاش شده در این فضای جدید و نقش و کنش مردم در جایگاه های مختلف افزایش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پشتیبانی برای شبکه های مذهبی تبدیل شده است، ادامه داد: همین گفتمان جدید در تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز به وجود آمده و شاهد اتحاد خوبی در شبکه هیئات مذهبی هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد هم افزایی و عملکرد جبهه ای در فضای تبلیغات اسلامی استان قزوین حاکم است، تاکید کرد: این انتظار و امید وجود دارد که بحث تبلیغ و تبیین و پشتیبانی از هیئات مذهبی روز به روز تقویت شود و فعالیت های هم افزا را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی در قزوین پشتیبانی برای شبکه های مذهبی است

تبلیغات اسلامی در قزوین پشتیبانی برای شبکه های مذهبی است