مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-22سياسي

گیلان ظرفیت خوبی در بهره مندی از شرکت های دانش بنیان دارد


استاندار گیلان با بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی در بهره مندی از شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: بهره گیری از این ظرفیت ها باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: گام گذاری در مسیر سیدالشهدا (ع) و فرهنگ عاشورا مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت های پژوهشی در بخش های مختلف افزود: اختصاص اعتبارات ویژه برای تحقیق و پژوهش در اجرای امور کارها باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات و معضلات استان با کارهای پژوهشی قابل حل است، گفت: انجام کارهای پژوهشی و علمی برای بحران جمعیت، خانواده، عفاف و حجاب، محیط زیست و پسماند به عنوان تهدیدهای مهم استان گیلان، ضرورت دارد.

عباسی با بیان اینکه پسماند گیلان فقط به سراوان و شهر رشت خلاصه نمی شود، اضافه کرد: مشکل پسماند در گیلان فقط مربوط به سراوان نبوده و در اکثر شهرستان های استان این مشکل وجود دارد و لذا می طلبد برای برون رفت از این چالش بزرگ، دست به دامان فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان شویم.

وی با بیان اینکه توجه به مسئله پژوهش باید در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد، افزود: گیلان ظرفیت خوبی در بهره مندی از شرکت های دانش بنیان دارد و لذا بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان ظرفیت خوبی در بهره مندی از شرکت های دانش بنیان دارد

گیلان ظرفیت خوبی در بهره مندی از شرکت های دانش بنیان دارد