مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-16ورزشي

نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد


رییس هیات فوتبال استان کرمان با بیان این که موفقیت وقتی به دست می آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد، گفت: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، - ایسنا/کرمان رییس هیات فوتبال استان کرمان با بیان این که موفقیت وقتی به دست می آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد، گفت: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما(تیم فوتبال مس کرمان) همین موضوع بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان کرمان، مهدی جهانشاهی در مراسم معرفی بازیکنان این فصل تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت باید همه شهر در کنار تیم مس کرمان باشیم، موفقیت وقتی به دست می آید که مجموعه تیم و باشگاه آرامش داشته باشد.

وی افزود: اگر ما به اتفاقات سال گذشته برگردیم، دلیل سقوط ما همین موضوع بود، نه شهر آرامش داشت، نه باشگاه و نه تیم و نتیجه این عدم آرامش هم با یک سقوط تلخ همراه بود.

رییس هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: وقتی سقوط اتفاق می افتد عواقب و عوارض آن از صعود بیشتر است، با صعود نیمی از شهر و یا افرادی که وابستگی دارند از این موفقیت خوشحال می شوند اما وقتی شما سقوط می کنید بر تمام شهر اثر می گذارد، هنوز که هنوز است عواقب و عوارض آن سقوط گریبان همه را گرفته و به نظر من هنوز هم عوارض ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد

نبود آرامش موجب سقوط مس کرمان شد