مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-10سياسي

ارائه رایگان آموزش های هنری حوزه هنری کردستان در نایسر سنندج


مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری استان کردستان گفت: فعالیت های آموزشی دفتر هنر مردمی حوزه هنری استان کردستان در ناحیه منفصل شهری نایسر بصورت رایگان آغاز شد.

- ایرج کاکی مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به سیاست های محوری حوزه هنری در توزیع عادلانه امکانات فرهنگی وهنری اظهار کرد: از دو سال گذشته در قالب طرح توانمندسازی فرهنگی، هنری و اجتماعی سکونتگاه های حاشیه ای برنامه های مختلفی در 8 محله شهر سنندج آغاز شده است.

وی افزود: در سال اول این طرح در دو محله نایسر و ننله با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر آغاز شد که منجر به اتفاقات بسیار خوبی شد.

 مسئول دفتر هنر مردمی حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: تولید دو مستند با هدف هویت بخشی و شناسایی توانمندی ها و پتانسیل های این دو محله، تدوین دو عنوان کتاب با معرفی شخصیت های تأثیرگذار نایسر و ننله، در کنار برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های سرود و نمایش که منجر به تولید 4 اثر نیز شد، کلاس های آموزش موسیقی و نقاشی کودک و فراهم سازی امکان بهره مندی کودکان و نوجوانان از امکانات حوزه هنری و پردیس سینمایی بهمن سنندج بخشی از اتفاقات صورت گرفته در اولین سال برگزاری طرح در استان کردستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رایگان آموزش های هنری حوزه هنری کردستان در نایسر سنندج

ارائه رایگان آموزش های هنری حوزه هنری کردستان در نایسر سنندج