مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-20سياسي

اجرای «طرح قرآنی سمیر» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در اردبیل


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تدبر در قرآن را محم ترین هدف اجرای طرح قرآنی سمیر عنوان کرد و افزود: اجرای گسترده طرح قرآنی سمیر از شب عاشورا در استان آغاز می شود.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی سفیران طرح قرآنی سمیر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: ابلاغ و روشنگری به عنوان ویژگی شاخص قرآن کریم باید توسط فعالان قرآنی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل درک عقلانیت توحیدی را در سایه توجه به آموزه های قرآن میسر دانست و افزود: تحقق عینی و واقعی در رفتار و سلوک آحاد جامعه اسلامی باید با درک آموزه های قرآن صورت گیرد.

وی تحریف ناپذیری قرآن را از دیگر ویژگی های منحصر به فرد قرآن عنوان کرد و افزود: تحریف ناپذیری قرآن، مصونیت قرآن از هرگونه تغییر است چرا که قرآن کتابی است که خداوند آن را توسط پیامبر معصوم خود، به سوی انسان ها فرستاده و حکمت او می طلبد که قرآن، سالم به دست هر انسانی برسد.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: جامعیت و جاودانگی قرآن عامل مهمی در تأثیرگذاری عمیق در مسیر هدایت بشر بوده و در بیان های مستحکم دلایل فراوانی بر جامعیت قرآن از تمام جهات ارائه شده است که باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح قرآنی سمیر» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در اردبیل

اجرای «طرح قرآنی سمیر» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در اردبیل