مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-04سياسي

حقوق بشر ابزار معامله گری آمریکا برای اعمال فشار به کشور های مستقل و آزادی خواه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران شب گذشته در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، - رییس دانشگاه تهران گفت: حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای معامله گری آمریکاست.

آنچه در منظومه فکری و دستگاه مفهومی و معرفتی آمریکایی ها می گنجد، این است که منافع شان در اولویت است و معتقدند حقوق بشر آن چیزی است که بتواند منافع آن ها را تامین و تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران شب گذشته در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آمریکا به عنوان مظهر نقض حقوق بشر، گفت: این کنفرانس مأموریت دارد که به این مقوله بپردازد که واقعاً ماهیت حقوق بشر آمریکایی چیست و آیا آنچه که آمریکایی ها در سیاست های اعلامی خود به عنوان اصول و قواعد حقوق بشر مطرح می کنند، با سیاست های اعمالی شان همخوانی دارد یا خیر.

وی با اشاره به تقارن برگزاری این کنفرانس با هفته حقوق بشر آمریکایی که مصادف با شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور شهید صدوقی، حمله شیمیایی صدام به شهر سردشت و حمله ناجوانمردانه ناو آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر ابزار معامله گری آمریکا برای اعمال فشار به کشور های مستقل و آزادی خواه است

حقوق بشر ابزار معامله گری آمریکا برای اعمال فشار به کشور های مستقل و آزادی خواه است