مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-04سياسي

فعال شدن 44 قشر اثرگذار بر افزایش مشارکت در انتخابات


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان انرژی مضاعفی را برای ایجاد هیئت اندیشه ورز در زمینه مشارکت حداکثری صرف کرد، - ایسنا/اصفهان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان انرژی مضاعفی را برای ایجاد هیئت اندیشه ورز در زمینه مشارکت حداکثری صرف کرد، گفت: طی این اقدام 44 قشر تأثیرگذار در انتخابات احصاء و فعال شدند که می توانند در آوردن افراد به سمت صندوق های رأی مؤثر باشند.

محمدرضا جان نثاری، در همایش منطقه ای انتخابات که در تالار شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه مقدمات ایجاد ستاد انتخابات از ابتدای امسال فراهم شد، اظهار کرد: به محض اعلام وزارت کشور، ستاد انتخابات در استان اصفهان شروع به فعالیت کرده و حکم اعضای آن ابلاغ شد.

عنوان ستاد برای استان ها و عنوان کارگروه برای شهرستان ها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه دو دسته آمادگی برای برگزاری انتخابات لازم است، افزود: تسهیل دسترسی مردم به شعب اخذ رأی یعنی از نظر مسافتی که فرد برای رسیدن به شعبه اخذ رای باید طی کند، مورد توجه است.

سیستم های آی تی و بخش سخت افزاری و اجرایی انتخابات نیز یک بخش مهم از کارهاست که مجریان باید به آن توجه ویژه داشته باشند تا هیچ مشکل اجرایی در زمان انتخابات نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 44 قشر اثرگذار بر افزایش مشارکت در انتخابات

فعال شدن 44 قشر اثرگذار بر افزایش مشارکت در انتخابات