مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:012023-06-26ورزشي

بازی «مریم»؛ تهدیدی برای کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  چالش جدیدی به اسم بازی مریم آمده که از طریق موبایل این بازی قابل اجراست! این بازی، بازی بسیار خطرناکیه! در سال گذشته شاهد این بودیم که چگونه بازی نهنگ آبی در بین مردم به سرعت شناخته شد و تعداد بسیاری از مردم که اکثر آن ها نوجوانان 13 تا 18 سال بودند جان خودشون را از دست دادند.

بعد از اون بازی مومو وارد بازار شد که کودکان و نوجوانان را به سمت خودش می کشوند و بعد اونها را وادار به خودکشی می کرد که به سرعت با اطلاع رسانی جلوش گرفته شد!!! الان بازی مریم!! این بازی کم سن ترین افراد جامعه را یعنی کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده! به دلیل دسترسی راحت به این برنامه قطعا افراد بیشتری تحت تاثیر این برنامه قرار می گیرند که این یه فاجعه است.

بازی مریم ساخته فردی با هویت سعودیه و اگه در تصاویر مختلف از محیط بازی دقت کنید، متوجه میشین زبان بازی، کاملا عربیه و در صورت عدم آشنایی با زبان عربی، بازی سخت تره! البته زبان انگلیسی  هم داره و حتما هم لازم نیست فرزند ما زبان بلد باشه.

اصلی ترین شباهت بازی مریم و نهنگ آبی و مومو اینه که کارشون ایجاد ترس، دلهره، وحشت و تهدید کودکانه! نهنگ آبی طی دستورات مرحله به مرحله دستورات 50روزه متوالی دیکته میشد! در بازی مریم شاهد یک خط سیر داستانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «مریم»؛ تهدیدی برای کودکان

بازی «مریم»؛ تهدیدی برای کودکان