مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-03سياسي

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد +فیلم و عکس


محل سقوط پرواز 655 که توسط ناو وینسنس آمریکای جنایتکار مورد هدف قرار گرفت، با حضور خانواده های این شهدا و نیز واحدهای مختلفی از یگان های نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز 655 جمهوری اسلامی ایران، دهها تن از خانواده های 290 مسافر شهید این پرواز، صبح امروز با همراهی شناورهای موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آبهای خلیج فارس و در محدوده آبهای جزیره هنگام را گلباران کردند.

12 تیر 1367 ناو وینسنس با سر فرماندهی ویلیام راجرز فاجعه بزرگی در شلیک به سوی پرواز مسافربری 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج فارس رقم زد و 290 خدمه و مسافر این پرواز از جمله 57 کودک را به کام مرگ کشید.

  روایت سرهنگ رکن الدینی رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس هرمزگان   پیکر 100 تن از این شهدا با وجود 57 روز تجسس دریایی هرگز پیدا نشد.

خانواده شهدای این پرواز که نمود عینی جنایت مستقیم آمریکای جهانخوار بر علیه ملت مظلوم ایران هستند، امروز در ویژه برنامه ای، آبهای منطقه سقوط این هواپیما را گلباران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد +فیلم و عکس

محل شهادت مسافران پرواز 655 ایران ایر در خلیج فارس گلباران شد +فیلم و عکس