مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:372023-07-05ورزشي

اجرای 11 برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در بوشهر


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از برنامه ریزی برای برگزاری 11 برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در سطح شهر بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حمیده هلال بحر نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از  برنامه ریزی برای برگزاری 11 برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در سطح شهر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت گرامیداشت عید غدیر در احادیث و روایات در راستای بزرگداشت این ایام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تلاش دارد برنامه های متنوعی را اجرا کند.

وی افزود: برگزاری جشن دهه امامت در آرامگاه شهدای گمنام در پارک شغاب، اجرای کاروان شادی با اجرای سرود در سطح شهر، جشن دهه امامت در میدان انقلاب، مسجد خاتم الانبیا (ص) محله شکری و تنگک دوم، برخی از این برنامه ها است.

هلال بحر بیان داشت: جشن روز غدیر در مصلی نماز جمعه، اجرای 60 غرفه از میدان رییس علی دلواری تا میدان قدس، جشن عید غدیر در میدان رییس علی دلواری و محله سادات در خیابان امام خمینی (ره) از دیگر برنامه ها است.

پایان خبر/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در بوشهر

اجرای 11 برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر در بوشهر