مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-16سياسي

تمسخر شهردار کرج توسط آقای رییس!


رییس شورای شهر کرج در صحن علنی امروز مصادف با 25 تیرماه، با کلامی تمسخر آمیز از وضعیت پیاده راه های کلانشهر کرج انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسمپور، رییس شورای شهر کرج، ظهر امروز-25 تیرماه، در نطق پیش از دستور صد و بیست و مین جلسه صحن علنی شورا، ضمن تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: برق مصرفی ظهر شورای شهر کرج از طریق ژنراتور تامین می شود و متصل به برق شهر نیست.

وی در بخش دیگری خطاب به شهردار کرج، افزود: زحمات شهردار کرج قابل ستایش و قدردانی است، اتفاقی در کرج رقم خورده است که بسیار نادر، عجیب و مثبت قلمداد می شود.

با برنامه ریزی دقیق شهردار کرج شاهدیم که پاییز همزمان با تابستان برقرار است! برگ های پاییزی روی زمین باعث شده است که حال و هوای پاییز در تابستان تکرار شود.

این عضو شورای شهر در ادامه با تمسخر از حل نشدن معضل سطل های زباله گفت و ادامه داد: انتظار می رود شهردار با دقت و جدیت بیشتری فعالیت کند .

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در ایام عید غدیر قابل توجه نبود، افزود: تصور نکنید کار خارق العاده ای صورت گرفته است! هنوز فعالیت های شهرداری قابل قبول نیست.

وی افزود: لطفا در ایام محرم طوری کار نکنید که دل نماینده ولی فقیه بلرزد، ما همراه و همسو مردم انقلابی و مذهبی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسخر شهردار کرج توسط آقای رییس!

تمسخر شهردار کرج توسط آقای رییس!