مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-11فرهنگي

طراح داخلی هتل عباسی اصفهان درگذشت


مهدی ابراهیمیان، هنرمند فقید معماری که در نیمه دهه 40 طراحی داخلی هتل عباسی زیرنظر او انجام شد، روز گذشته در تهران درگذشت و پیکر وی فردا در قطعه هنرمندان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان مهدی ابراهیمیان، هنرمند فقید معماری که در نیمه دهه 40 طراحی داخلی هتل عباسی زیرنظر او انجام شد، روز گذشته در تهران درگذشت و پیکر وی فردا در قطعه هنرمندان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

مهرداد تابش، خواهرزاده زنده یاد مهدی ابراهیمیان ضمن تایید این خبر به ایسنا گفت: زنده یاد مهدی ابراهیمیان روز گذشته ساعت 3 بعدازظهر در بیمارستان مهرآیین تهران به رحمت خدا رفتند.

او با بیان اینکه مهدی ابراهیمیان اصالتاً زاده اصفهان بود و طبق وصیت خود در اصفهان به خاک سپرده می شود، افزود: پیکر ایشان فردا ساعت 8 صبح از مقابل خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول به سمت قطعه هنرمندان باغ رضوان تشییع می شود.

تابش گفت: مراسم یادبود ایشان نیز روز پنجشنبه 22 تیرماه، ساعت 9 تا 11 در مسجد المهدی واقع در خیابان مرداویج برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ابراهیمیان سال 1317 در محله بیدآباد اصفهان متولد شد.

او دانش آموخته رشته نقاشی از هنرستان هنرهای زیبای این شهر بود که بعد از دوران تحصیل، از طرف این هنرستان و به عنوان هنرجوی بورسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح داخلی هتل عباسی اصفهان درگذشت

طراح داخلی هتل عباسی اصفهان درگذشت