مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-11سياسي

پروژه های اولویت دار کردستان با جدیت پیگیری می شود


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تعریف پروژه های جدید را منوط به اتمام کلیه پروژه های تعریف شده در سطح استان دانست و گفت: اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد و اولویت دار استان از جمله اهداف پیش روی این سازمان در سال جاری است.

- ایسنا/کردستان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تعریف پروژه های جدید را منوط به اتمام کلیه پروژه های تعریف شده در سطح استان دانست و گفت: اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد و اولویت دار استان از جمله اهداف پیش روی این سازمان در سال جاری است.

اکبر محمدی، امروز در دیدار با محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، تعامل، همکاری و پشتیبانی مجمع نمایندگان استان کردستان با این سازمان در راستای پیگیری مطالبات استان در حوزه های مختلف را مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: امیدواریم در رویکرد نوین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سهم مشارکت کلیه طیف های مختلف، دستگاه های اجرایی، نخبگان و به ویژه نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی بیش از پیش پر رنگ تر باشد چرا که معتقدیم بهره گیری از خرد جمعی راهگشای بسیاری از چالش های پیش روی استان در امر برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های اولویت دار کردستان با جدیت پیگیری می شود

پروژه های اولویت دار کردستان با جدیت پیگیری می شود