مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-26اقتصادي

ایجاد بازار تخصصی عرضه آبزیان در اردبیل ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باید در سریعترین زمان ممکن مقدمات شناسایی زمین مناسب برای ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی انجام بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه استانی توسعه بازار آبزیان در استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت ایجاد بازار عرضه محصولات آبزیان و اینکه بالاترین نرخ رشد مصرف پروتیین باید مربوط به آبزیان باشد، اظهار کرد: توسعه این بخش و توجه ویژه به ترویج مصرف محصولات با کیفیت مناسب نقش مهمی را در امنیت غذایی جامعه ایفا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی برای مصرف ماهی نیازمند تأمین زیرساخت ها از جمله مکان مناسب خرید و فروش آبزیان است، تصریح کرد: باید در سریع ترین زمان ممکن مقدمات شناسایی زمین مناسب برای ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی انجام بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر ضرورت گنجاندن آبزیان در سبد غذایی خانوارها تاکید کرد و گفت: باید سرانه مصرف آبزیان استان را به میانگین کشوری نزدیک کنیم که لازمه این کار، ایجاد بازارهای تخصصی عرضه محصولات آبزی در سطح استان است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه مکانی مراکز فیزیکی عرضه آبزیان باید در اولویت باشد، افزود: اگر بازار تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازار تخصصی عرضه آبزیان در اردبیل ضروری است

ایجاد بازار تخصصی عرضه آبزیان در اردبیل ضروری است