مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-16سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین تخت فولاد و باغ رضوان اصفهان


مدیرعامل آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت های فراوان در سرزمین تخت فولاد، باغ رضوان را امتداد تخت فولاد دانست و بر لزوم بهره گیری از هویت تاریخی هنری و مذهبی تخت فولاد برای مدیریت باغ رضوان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، برای تجلی هویت تاریخی،دینی و هنری و اجرای طرح های مشترک بین تخت فولاد و باغ رضوان  تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

 ابراهیم عمرانی مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور علی قاسم زاده شهردار اصفهان برگزار شد با اشاره به تشکیل کمیته ای متشکل از صاحب نظران و اساتید حوزه تاریخ از شناسایی ظرفیت های مشترک میان این دو آرامستان خبر داد.

وی در ادامه افزود : ماموریت مجموعه تخت فولاد علاوه بر حفظ هویت این میراث ارزشمند اقدام در برای تکثیر و برجسته سازی این جریان فرهنگی است.

عمرانی ضمن ابراز امیدواری برای تجلی و احیای میراث ملموس و ناملموس تخت فولاد در باغ رضوان از ارائه گزارش اقدامات مشترک پس از این توافقنامه در شش ماه آینده خبر داد.

علی حاجیان مدیرعامل آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت های فراوان در سرزمین تخت فولاد، باغ رضوان را امتداد تخت فولاد دانست و بر لزوم بهره گیری از هویت تاریخی هنری و مذهبی تخت فولاد برای مدیریت باغ رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین تخت فولاد و باغ رضوان اصفهان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین تخت فولاد و باغ رضوان اصفهان