مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-05ورزشي

استانها حکم کارخانجات تولید ملی پوش را دارند


رییس فدراسیون اسکواش ایران با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تیم های لیگ برتر و دسته یک اسکواش ایران در استان یزد، گفت: از استانها می توان به عنوان کارخانجات تولید ورزشکاران ملی نام برد.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون اسکواش ایران با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات تیم های لیگ برتر و دسته یک اسکواش ایران در استان یزد، گفت: از استانها می توان به عنوان کارخانجات تولید ورزشکاران ملی نام برد.

امیر عزیزی پور عصر امروز 14 تیر در جریان سفر خود به یزد با حضور در جمع اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه مهمترین هدف فدارسیون اسکواش ایران استعدادیابی برای رده های سنی کودکان و پایه است، افزود: تقویت زیرساخت های لازم در حوزه مربیگری و داوری از دیگر اولویت های اجرایی فدارسیون اسکواش است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پایه های مهم اردوهای تیم ملی اسکواش ایران استان یزد است، گفت: از استانها می توان به عنوان کارخانجات تولید ورزشکاران ملی نام برد، لذا از این جهت بنا داریم با برگزاری ورکشاپ های خاص تربیت مربی و داور حرفه ای را در استان یزد و دیگر استانهای کشور جدی پیگیری کنیم.

رییس فدراسیون اسکواش ایران یزد را مهد اسکواش کشور دانست و خاطرنشان کرد: 50 درصد ملی پوشان اسکواش ایران یزدی ها هستند و این مهم باید بیش از پیش تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانها حکم کارخانجات تولید ملی پوش را دارند

استانها حکم کارخانجات تولید ملی پوش را دارند