مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-14سياسي

خطبه های روشنگرانه حضرت زینب(س) عامل ماندگاری نهضت عاشورا شد


تاریخ کربلا پیام امر به معروف و نهی از منکر و پیامد سازندگی انسانی را به همراه دارد و خطبه های تبیین و روشنگری حضرت زینب(س) موجب ماندگاری عاشورا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی شهرقدس برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا، پوشیدن لباس اخلاص و بندگی پروردگار و دفاع از ارزش های دینی و اخلاقی است که سرلوحه همه انبیای الهی نیز بوده است تا در تمام مسیرهای زندگی و اجتماعی به خداوند برسیم.

وی گفت: شورای نگهبان جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی ایران و انتخابات دارد و  حفاظت از ارزش های نظام از جمله وظایف است.

  امام جمعه موقت شهرقدس گفت: از آغاز خلقت تاکنون، درگیری ها و انقلاب های مختلفی صورت گرفته و بیشتر این کشمکش ها پویا نبود و به فراموشی رفت و فقط تاریخ انبیا ماندگار شد و قیام عاشورا جریان داشته و این قیام حسینی عامل حیات است.

  موحد با اشاره به اینکه تاریخ کربلا پیام امر به معروف و نهی از منکر و پیامد سازندگی انسانی را همراه دارد گفت: جریان عاشورا کامل بوده و سراسر جهان را در برگرفته و عمل صالح عامل پویایی این جریان است و همه اقشار و نسل های مختلف ایفای نقش داشتند و رهبری سیدالشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های روشنگرانه حضرت زینب(س) عامل ماندگاری نهضت عاشورا شد

خطبه های روشنگرانه حضرت زینب(س) عامل ماندگاری نهضت عاشورا شد