مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-09اجتماعي

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ایمن سازی و تدوام عملیات راهداری در مسیر های تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ،سید محسن حمزه لو درحاشیه بازدید از پروژه های اجرایی استان در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی(ع) در محور نقده _پیرانشهر _تمرچین ، در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان ، گفت: در استان آذربایجان غربی با توجه به سیاست های دولت در حوزه توسعه ترانزیت کالا و همچنین بازگشایی پایانه مرزی تمرچین به عنوان محل عبور و مرور زائرین اربعین حسینی از شمال و جنوب استان ، در چهل پروژه راهسازی همکاران ما در حال فعالیت هستند.

  وی افزود: 12 هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژها اعتبار هزینه می شود.

این مسول خاطرنشان کرد: دراین راستا ساماندهی مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بر اساس برنامه های ترسیمی در اولویت قرار دارد ، مخصوصا محور نقده به پیرانشهر تا اربعین حسینی،  10 کیلومتر به شکل بزرگراهی به منظور افزایش تردد زائرین زیر بارترافیک می رود.

  وی بیان کرد: در ادامه با تلاش جهادی ، مسیر محور حیدر آباد به نقده 5 کیلومتر و در سه راهی محمدیار نقده به عنوان گره ترافیکی در جنوب استان در تلاش هستیم تا کل تقاطع احداثی به  بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین