مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-12اقتصادي

شرکت آذین رکورد کلاه برداری هرمی، پانزی را شکست


در آخرین مورد، شرکت آذین.

خ.

آ دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، - در آخرین مورد، شرکت آذین.

خ.

آ دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.

بررسی ها نشان می دهد که شرکت آذین ، رکورد کلاه برداریِ هرمی، پانزی را شکسته است و مردم برای احقاق سرمایه خود، باید در دفاتر خدمات قضایی شکایت ثبت کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحریریه، هموطن گرامی از سرمایه گذاری در پروژه های کلاهبرداری پانزی - هرمی، با وعده های سود کلان حتی با ارائه سود اولیه خودداری نمایید.

  این جدیدترین پیامک POLICE FATA و معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه است که به صورت چندباره برای همه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه کشور ارسال می شود؛ اما ماجرا از این قرار است که تعدادی از شرکت های در اصطلاح پیش فروش خودرو، با قراردادهای کاملا ربوی (ارائه نزول) و وعده سودهای ماهیانه 15 تا 20 درصد(!)، و به صورت سه ماهه یا حتی کمتر، اقدام به کلاه برداری های کلان از ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آذین رکورد کلاه برداری هرمی، پانزی را شکست

شرکت آذین رکورد کلاه برداری هرمی، پانزی را شکست