مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-04اقتصادي

محاسبه 22 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق برای مشترکان کرمانشاهی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از محاسبه 22 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق برای مشترکان کرمانشاهی خبر داد.

- محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کردند از مجموع 399 هزار صورتحساب برق صادر شده در استان کرمانشاه طی خردادماه سال جاری 140 هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شدند.

وی افزود: بر این اساس در صورت حساب های برق صادره خرداد ماه شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده هم استانی های در اجرای طرح های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعداد قبوض شامل بخشودگی 100 درصدی را یک هزار و 728 عدد اعلام کرد و گفت: تعداد مشترکانی هم که در این طرح از شرکت توزیع برق بستانکار شده اند، 29 هزار و 577 مشترک بوده که صورتحساب آنها صادر شده است.

وی در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه ای از مصرف برق استان را به خود تخصیص می دهند و به همین دلیل همراهی آنان می تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار مؤثری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه 22 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق برای مشترکان کرمانشاهی

محاسبه 22 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق برای مشترکان کرمانشاهی