مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-04سياسي

خودکفایی 25 هزار و 100 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 25 هزار و 100 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که 8 هزار نفر سهم خراسان رضوی است.

- مشهد ـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 25 هزار و 100 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیدند که 8 هزار نفر سهم خراسان رضوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصریحاً از کمیته امداد خواستند که توانمند سازی با رعایت تکریم در صدر برنامه ها باشد، این توصیه به ما نیست، امر ولایت است و امر ولایت باید در برنامه های ما تبلور داشته باشد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال صد هزار فرصت شغلی برای مددجویان هدف گزاری کردیم تا بتوانند خودکفا شوند، از ابتدای امسال 25 هزار و 100 مددجو خودکفا شدند که 8 هزار نفر آنها در خراسان رضوی است.

این عدد بجز تسهیلاتی است که طبق مصوبات مجلس می توانیم به دیگر افراد دهک های مشخص شده در قانون ارائه دهیم.

وی افزود: در کمیته امداد امام خمینی (ره) یک میلیون و 384 هزار مستعد اشتغال داریم که اگر بتوانیم در دولت سیزدهم که اشتغال و مسکن در صدر برنامه های آن است، به خودکفایی برسانیم، می توانیم بسیاری از مشکلات این خانواده ها را حل کنیم.

بختیاری با اشاره به نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان کمیته امداد گفت: در نمایشگاهی که امروز در ورودی سالن ایجاد شده است، غرفه های موجود با نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 25 هزار و 100 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)

خودکفایی 25 هزار و 100 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره)