مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25سياسي

پیام تسلیت علما و مسئولان حوزوی به دنبال درگذشت حجت الاسلام آشتیانی


آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و همچنین رییس جامعه المصطفی العالمیه، مدیر حوزه های علمیه خواهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی درگذشت مرحوم محمد رضا آشتیانی معاون فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است: رحلت عالم متقی و روحانی فرزانه آیت الله حاج شیخ محمدرضا آشتیانی(ره) موجب تاسف و تالم گردید.

آن مجاهد صادق، افزون بر نقش آفرینی های اثرگذار در صحنه های گوناگون حوزوی و اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شریف قم، در تدوین آثار گرانسنگ علمی چون تفسیر نمونه مشارکتی فعال داشت و آثار ماندگاری به جای نهاد امید است مقام رضوان الهی در سرای جاویدان برای ایشان مقدر گردد.

اینجانب ضمن پاسداشت سالها مجاهدت مخلصانه، فقدان ایشان را به بیت مکرم، دوستان و ارادتمندان ایشان و مردم شریف و روحانیت محترم قم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید،علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواهانم.

همچنین، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه به مناسبت درگذشت آن عالم ربانی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: ارتحال عالم ربان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت علما و مسئولان حوزوی به دنبال درگذشت حجت الاسلام آشتیانی

پیام تسلیت علما و مسئولان حوزوی به دنبال درگذشت حجت الاسلام آشتیانی