مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-08سياسي

ایجاد شهر سلام در راستای توسعه فناوری در بستر الگوی زیست اسلامی


معاون علمی رییس جمهور، سرمایه گذاران و فعالان حوزه علم و فناوری را به مشارکت در ایجاد «شهر سلام» در راستای توسعه فناوری و نوآوری در بستر الگوهای زیست اسلامی در قم دعوت کرد.

- معاون علمی رییس جمهور، سرمایه گذاران و فعالان حوزه علم و فناوری را به مشارکت در ایجاد شهر سلام در راستای توسعه فناوری و نوآوری در بستر الگوهای زیست اسلامی در قم دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در مراسم افتتاح ساختمان فناوری، نوآوری و فضای کار اشتراکی شهید فخری زاده در پارک علم و فناوری قم سرمایه گذاران و فعالان حوزه علم و فناوری را به مشارکت در ایجاد شهر سلام در راستای توسعه فناوری و نوآوری در بستر الگوهای زیست اسلامی در قم دعوت کرد.

این ساختمان در زیرساختی به مساحت 3080 مترمربع با 120 میلیارد ریال حمایت به منظور استقرار شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق افتتاح شد.

دهقانی در مراسم افتتاح این ساختمان با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های موجود در استان قم برای ایجاد یک شهر الگو متناسب با آموزه های ایرانی و اسلامی برای توسعه فناوری گفت: شهر سلام به عنوان یک زیست بوم اثرگذار و کارامد در رفع نیازهای جهان اسلام، می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهر سلام در راستای توسعه فناوری در بستر الگوی زیست اسلامی

ایجاد شهر سلام در راستای توسعه فناوری در بستر الگوی زیست اسلامی