مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-18سياسي

انکار وجود فقر در میان ایثارگران ، فقر را از بین نمی برد


درآمد ماهانه 5 میلیون تومان هر خانوار از جمله ایثارگران از محل کمک معیشت، به باور اقتصاددانان آنان را زیر خط فقر قرار داده و باعث ایجاد مشکلات معیشتی و فشار روانی ناشی از آن به طور مستمر شده و از سوی دیگر شان و منزلت آن ها در برابر خانواده و جامعه را زیر سوال برده است.

- درآمد ماهانه 5 میلیون تومان هر خانوار از جمله ایثارگران از محل کمک معیشت، به باور اقتصاددانان آنان را زیر خط فقر قرار داده و باعث ایجاد مشکلات معیشتی و فشار روانی ناشی از آن به طور مستمر شده و از سوی دیگر شان و منزلت آن ها در برابر خانواده و جامعه را زیر سوال برده است.

عصر ایران- یادداشت میهمان طاهره ساعدی دکترای ارتباطات و فعال رسانه ای در حوزه ایثارگران؛   رییس بنیاد شهید در دیدار با آیت ا… فاضل لنکرانی در قم با تمجید از رییسی گفته است؛ ایشان قول داد فقر مطلق را از بین ببرد و در حوزه ایثارگران این فقر کاملا از بین رفته است.

  همه ما آرزویمان این است که کاش صحبت قاضی زاده درست بود کاش می شد بر این گفته صحه گذاشت و ابراز امیدواری کرد که اظهارنظر ایشان درست و فقر از این جامعه رخت بربسته باشد ولی واقعیت بخشی از جامعه ایثارگری چیز دیگری است که نمی توان چشم ها را بر آن بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار وجود فقر در میان ایثارگران ، فقر را از بین نمی برد

انکار وجود فقر در میان ایثارگران ، فقر را از بین نمی برد