مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-19ورزشي

تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان وبلوچستان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان مهمترین برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان را تشریح کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان مهمترین برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان را تشریح کرد.

محسن اکبری امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر با اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: حفظ وحدت و امنیت پایدار به عنوان مهمترین و بزرگترین شاخصه معروف در استان محسوب می شود.

اکبری گفت: بر اساس جمع بندی انجام شده در هیات اندیشه ورز شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، حفظ وحدت به عنوان بزرگترین معروف و اعتیاد و موادمخدر مهمترین منکر موجود در سیستان وبلوچستان است.

وی افزود: هفته اول ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور تعیین شده که هر ساله ویژه برنامه های مختلفی در این هفته از سوی ستاد و با همکاری سایر نهادها برگزار می شود که در ابعاد مختلف شامل فرهنگی، ورزشی، علمی و آموزشی و.

می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش محوری رهروان امر به معروف، تقدیر از دستگاه های فعال حوزه فریضتین و معرفی چهره های شاخص امر به معروف و نهی از منکر، اجرای برنامه های مختلف در صدا وسیما و سخنرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان وبلوچستان

تشریح برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سیستان وبلوچستان