مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-23سياسي

جنایات منافقین تحت حمایت استکبار جهانی است


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: بر هر عقل تحلیل گر سیاسی واضح است که یک مشت بچه بی عقل، توانایی جنایات به این بزرگی ندارند و منافقان حتما توسط نیروهای ضد اسلام حمایت می - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: دشمن در اوایل انقلاب تمام افراد مؤثر نظام انقلاب اسلامی را در برنامه ترور خود جای داده بود تا بلکه به گمان باطل بتواند با این حربه ارکان جمهوری اسلامی ایران را از هم بپاشد.

وی با اشاره به جنایت منافقین و سوءقصد نسبت به حضرت آیت الله خامنه ای بیان کرد: دشمنان با رقم زدن جنایت و ترورهای مختلف درصدد وقوع فاجعه ای عظیم بودند؛ آن ها همه عالمان و خدمتگزاران نظام را هدف قرار داده بودند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: بر همه مبرهن است که بروز و وقوع چنین جنایاتی ناشی از هماهنگی با استکبار جهانی بود و بر هر عقل تحلیل گر مسائل سیاسی واضح است که یک مشت بچه بی عقل، توانایی چنین کاری را ندارند و حتماً باید از سوی نیروهای ضد اسلام حمایت شوند.

وی با بیان اینکه آن ها در این راه حتی جنایات مختلفی را علیه مردم عادی که اصلاً برنامه های سیاسی را درک نمی کردند، داشتند افزود: منطقی نبود که بروز این همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات منافقین تحت حمایت استکبار جهانی است

جنایات منافقین تحت حمایت استکبار جهانی است