مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-19سياسي

حضور سرلشکر باقری در نقطه صفر مرزی / بررسی وضعیت امنیتی در مرز ایران و آذربایجان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستادکل نیرو های مسلح، - رییس ستادکل نیرو های مسلح با حضور در نقطه صفر مرزی شهرستان پلدشت از آخرین وضعیت نیرو های مستقر در این مرز مطلع شد و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستادکل نیرو های مسلح، با حضور در نقطه صفر مرزی پلدشت و گروهان مرزی ارس، از آخرین وضعیت نیرو های مستقر بازدید و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.

در این بازدید، رییس ستادکل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان از دفاع از حریم کشور، تأکید کرد: قدرت و توان بازدارندگی امروز نیرو های مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان های نیرو های مسلح در آمادگی کامل به سر می برند.

آذربایجان غربی، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش.

وی گفت: تلاش مرزبانان در دفاع از مرز ها قابل ستایش و ستودنی است و امنیت پایدار مرزی را مدیون رشادت های این عزیزان در مرز ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرلشکر باقری در نقطه صفر مرزی / بررسی وضعیت امنیتی در مرز ایران و آذربایجان

حضور سرلشکر باقری در نقطه صفر مرزی / بررسی وضعیت امنیتی در مرز ایران و آذربایجان