مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-03سياسي

110 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد


110 سری جهیزیه همزمان با دهه امامت و ولایت به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک های خیرین به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در شرایط خاص اقتصادی باید کمک کنند تا زوج های جوان زندگی مشترک خود را تشکیل بدهند گفت: کمیته امداد استان قم نیز هر سال با بهره گیری از اعتبارات دولتی و کمکهای خیران جهیزیه نوعروسان تحت حمایت خود را تأمین و تقدیم می کند.

  وی با اشاره به اینکه جهیزیه اهدایی در دهه امامت و ولایت امسال شامل 5 قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی بوده است افزود: ارزش هر سری کمک جهیزیه اهدایی به نوعروسان، بیش از 500 میلیون ریال است.

  مسعودیان راد با تأکید بر اینکه  این اقلام در نخستین روزهای دهه امامت و ولایت بین زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد گفت: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه های اهدایی حدود 55 میلیارد ریال است که با اعتبارات دولتی تأمین و تقدیم خانواده های نیازمند شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره از فعالیت سامانه soha.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد

110 جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد