مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-23حوادث

جاده مرگ قربانی گرفت/ جان باختن یک نفر


رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان پارس آباد گفت: در سانحه رانندگی در شهرستان پارس آباد یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

- مهدی فرضی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال گزارش حادثه رانندگی مابین سه راهی سربند و شرکت کشت و صنعت مغان در بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد، اکیپ فوریت های پزشکی 115 شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 207 متأسفانه راننده پراید فوت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان پارس آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

فرضی علت این حادثه را انحراف به چپ پژو 207 اعلام و تصریح کرد: از رانندگان می خواهیم تا در هنگام رانندگی حتماً سرعت قانونی را رعایت کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا با بروز سوانح رانندگی جان خود و سرنشینان و همشهریان خود را دچار خطر نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جاده های شهرستان پارس آباد از پرحادثه ترین جاده های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرگ قربانی گرفت/ جان باختن یک نفر

جاده مرگ قربانی گرفت/ جان باختن یک نفر