مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-27اقتصادي

مراکز توزیع عرضه دام زنده اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به عید بزرگ قربان به خبرنگار فارس گفت: - مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: عرضه بهداشتی دام در روز های عرفه و عید سعید قربان در 17 جایگاه ثابت و موقت انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به عید بزرگ قربان به خبرنگار فارس گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی در روز عرفه و عید سعید قربان، تمامی ظرفیت این سازمان را به کار گرفته ایم تا شهروندان با آرامش و اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود در این ایام اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه عرضه بهداشتی دام در 17 نقطه شامل 3 جایگاه ثابت و 14 جایگاه موقت در مناطق مختلف شهر تهران با حضور دامپزشکان و انجام معاینه تأیید سلامت دام صورت می گیرد، افزود: به شهروندان توصیه می شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، به خرید دام از جایگاه های عرضه بهداشتی اقدام کنند.

فصاحت با اشاره به هماهنگی و همکاری های صورت گرفته با شهرداری های مناطق برای احداث جایگاه های موقت عرضه بهداشتی دام برای روز عرفه و عید سعید قربان، اظهار کرد: این جایگاه ها با بیش از 89 آغل با حضور 150 دکتر دامپزشک و 350 ذابح و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز توزیع عرضه دام زنده اعلام شد

مراکز توزیع عرضه دام زنده اعلام شد