مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06سياسي

تامین اعتبار 300 میلیاردی آسفالت جاده های روستایی بخش رخ و کدکن


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار 300 میلیاردی آسفالت جاده های روستایی بخش رخ و کدکن تربت حیدریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه صبح چهارشنبه در دیدار با اهالی بخش رخ اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر و در راستای تحقق مصوبات دهگردشی با پیگیری های انجام شده؛ با دستور معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبلغ 300 میلیارد ریال جهت آسفالت 20 کیلومتر جاده بین روستایی تأمین اعتبار و ابلاغ شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو محور رباط_سنگ به اسدآباد و محور نسر به زرکک در بخش رخ و محور کدکن به اسفیز و دافی و محور کدکن به تلخ بخش به میزان 20 کیلومتر روکش آسفالت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها از اعتبارات امسال با عنوان روکش آسفالت و ایمن سازی راه های اصلی و فرعی غیر شریانی تأمین شد و آگهی مناقصه اجرای این پروژه ها در روزهای آینده جهت انتخاب پیمانکار منتشر می شود.

به گفته زنگنه، عملیات اجرای آسفالت محورهای روستاهای قشررباط_محمودآباد، پاگدار، غنچی و حصار جلال بخش رخ تربت حیدریه که مصوبه سفر نایب رییس مجلس به منطقه در سال گذشته بود، 10 روز آینده توسط پیمانکاران مربوطه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 300 میلیاردی آسفالت جاده های روستایی بخش رخ و کدکن

تامین اعتبار 300 میلیاردی آسفالت جاده های روستایی بخش رخ و کدکن