مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-27سياسي

تشریح ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه برنامه های ایام دهه امامت و ولایت پرداخت و جهاد تبیین در امر غدیر را مهم ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.

- رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت به ویژه برنامه های ایام دهه امامت و ولایت پرداخت و جهاد تبیین در امر غدیر را مهم ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی - رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید سعید غدیرخم- امروز سه شنبه(6تیرماه) طی نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت موضوع حج که در حال برقراری است، اظهار کرد: عید قربان هم برای حجاج و هم سایر مسلمانان جهان دارای اهمیت و دارای اعمالی است که باید به این عید مهم اهمیت داده و به فقرا توجه کنیم.

وی سپس با اشاره به عید غدیر ادامه داد: عید غدیر تدوام نهضت نبوی است، هر انقلابی که در حهان ره می دهد به دنبال این است که اندیشه ای که پشت یک انقلاب است پس از مرگ او نیز ادامه بیابد، بعثت پیامبر اکرم(ص) و رسالت ایشان نیز زمانی کامل شد که تلاش های خود را به خضرت علی(ع) منتقل کرد.

تقوی با طرح این سوال که چرا باید غدیر را مهم شمارد، تصریح کرد: غدیر نتیجه تلاش های 124هزار پیغمبر را به ثمر می نشاند و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت

تشریح ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت