مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-19سياسي

افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد در بخش جرگلان خراسان شمالی


ساختمان اداری کمیته امداد در بخش جرگلان خراسان شمالی توسط بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افتتاح شد.

  - ایسنا/خراسان شمالی ساختمان اداری کمیته امداد در بخش جرگلان خراسان شمالی توسط بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افتتاح شد.

  مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در آیین افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد در جرگلان با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد و مسئولین استانی اظهار کرد: این ساختمان از محل اعتبارات امداد و کمک های خیرین و با هدف سهولت در رفت و آمد مددجویان بخش جرگلان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: بالغ بر 2 هزار و 855 خانوار با جمعیت 8 هزار نفری، تحت پوشش کمیته امداد اداره جرگلان قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه این ساختمان با متراژ 400 و در دو طبقه احداث و تکمیل شده است، گفت: عملیات ساخت ساختمان کمیته امداد در جرگلان در شهر یکه صعود از شهریور ماه 1400 آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: با افتتاح این ساختمان مسیر تردد و رفت و آمد مددجویان کاهش یافته است، چرا که پیش از این، مددجویان باید برای انجام امور اداری خود به اداره شهر راز مراجعه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد در بخش جرگلان خراسان شمالی

افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد در بخش جرگلان خراسان شمالی