مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-24سياسي

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به امضا رسید


تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار با حضور رییس سازمان امور دانشجویان و رییس دانشگاه فردوسی مشهد به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین امضاء تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور ایجاد و تعمیق ارتباط صمیمانه بین دانشجویان، اجرایی شدن شعار هویت مداری جمعی، متبلور کردن توانمندی، فعالیت گروهی، کاهش استرس و ایجاد نشاط و شادابی میان دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، احد ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

داداش پور در این جلسه اظهار کرد: تکریم فرزندان شهدا، ایثارگران در راستای حفظ فرهنگ ارزشی شهادت و دلاورمردی های آن ها در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یک ضرورت و وظیفه است.

وی افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر در طول چند دهه با اهمیت دادن به علم و دانش و پیشرفت علمی، دشمنان و بیگانگان را مایوس و ناامید کردند و با بصیرتی که دارند در عرصه سیاسی نیز الگوی نسل جوان کشور خواهند شد و این طرح بصیرت افزایی در همین راستا از سال گذشته برای این قشر از جامعه دانشگاهی آغاز شده و نگاه ما به این عزیزان، به عنوان نگهبانان ارزشها و آرمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به امضا رسید

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به امضا رسید