مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-02سياسي

معاون استاندار اصفهان بر اجرای طرح تعریض بزرگراه خرازی تاکید کرد


معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریع ترین زمان ممکن بر اساس اولویت بندی و در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهران زینلیان در جلسه شورای ترافیک کلانشهر اصفهان اظهار داشت: اجرای پروژه هایی نظیر رینگ چهارم و کنار گذر غرب از جمله پروژه هایی است که باید در اولویت باشد و سریعاً به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی افزود: تعریض این بزرگراه باید در سریع ترین زمان ممکن و عمدتاً در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

زینلیان اظهار کرد: تا زمانی که عملیات اجرایی تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز و کارگاه ها تجهیز شود، لازم است جلسه کارگروه فنی شورای ترافیک استان با دستور کار بررسی موارد فنی حسب دسترسی های بزرگراه تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: در اجرای این پروژه باید موضوع جلوگیری از مشکلاتی که در آینده می تواند ایجاد شود در دستور کار باشد و نیازمند توجه است.

وی با تأکید بر برگزاری جلسه ماده 108 قانون برنامه ششم توسعه در سریع ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: ضروری است در این جلسه موضوعات مربوط به حمل ونقل و ترافیک بررسی و پلیس راهور و شهرداری اصفهان بر اساس تفاهمات و ضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اصفهان بر اجرای طرح تعریض بزرگراه خرازی تاکید کرد

معاون استاندار اصفهان بر اجرای طرح تعریض بزرگراه خرازی تاکید کرد