مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09بين الملل

حمله مردم گرجستان به تجمع همجنسبازان در تفلیس


هزاران تن از گرجستانی ها به تجمع همجنسبازان در پایتخت این کشور حمله کرده و پرچم ها و پلاکاردهای آنها را به آتش کشیدند.

- هزاران تن از گرجستانی ها به تجمع همجنسبازان در پایتخت این کشور حمله کرده و پرچم ها و پلاکاردهای آنها را به آتش کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، بیش از 2000 تن از مردم گرجستان روز شنبه تجمع همجنسبازان در پایتخت این کشور را مورد حمله قرار داده و پرچم های و پلاکاردهای حاوی نمادهای این گروه را تخریب کرده و به آتش کشیدند.

به نوشته این خبرگزاری، نیروهای پلیس گرجستان در حمایت از همجنس گرایان به مردم معترض این کشور حمله و با آنها درگیری پیدا کردند.

آلکساندر داراخولیدزه، معاون وزیر کشور گرجستان به خبرنگاران در تشریح اقدامات صورت گرفته در حمایت از همجنس گرایان گفت: معترضان توانستند راهی برای ورود به منطقه تجمع پیدا کنند اما ما توانستیم شرکت کنندگان در تجمع و سازمان دهندگانش را از محل خارج کنیم.

این مقام گرجستانی اظهار کرد: در جریان این حادثه هیچ کس آسیب ندید و پلیس هم اکنون در حال اتخاذ تدابیری برای تثبیت وضعیت است.

سالومه زورابیشویلی، رییس جمهور گرجستان نیز از در حمایت از همجنس گرایان برآمده و نیروهای پلیس این کشور را از بابت حمله صورت گرفته به تجمع آنها متهم به کوتاهی در عمل به وظیفه خود برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مردم گرجستان به تجمع همجنسبازان در تفلیس

حمله مردم گرجستان به تجمع همجنسبازان در تفلیس