مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-24سياسي

ضرورت راه اندازی «رادیو تبیین» چه بود؟/ عبور از انفعال رسانه ای


مدیر رادیو تبیین درباره اهداف و رویکردهای این شبکه رادیویی که پخش برنامه های خود را از ابتدای خردادماه آغاز کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

- رضا کوچک زاده مدیر رادیو تبیین درباره ضرورت راه اندازی این شبکه و اهداف آن به خبرنگار مهر بیان کرد: امروزه ما در وسط یک معرکه تمام عیار از جنگ ترکیبی قرار داریم که بخش گسترده ای از آن را نبرد رسانه ای تشکیل می دهد.

نبردی که در آن دشمن تلاش می کند تا با وارونه نمایی از واقعیت ها اذهان و افکار عمومی جامعه، خاصه نسل های جوان را مورد هدف قرار بدهد.

راهبرد رادیو تبیین عبور از رویکردهای انفعالی است وی اضافه کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری ، با مطرح کردن کلان راهبرد جهاد تبیین ، مسیر مهمی را پیش روی سپهر رسانه ای انقلاب اسلامی قرار داده است تا ضمن تبیین درست و روایت صحیح از حقایق، به صورتی پیشدستانه، کنشگری دشمن در این عرصه خنثی شود.

در چنین فضایی و به جهت تمرکز بر رویکرد تبیینی و ایجابی رسانه برای مقابله با نبرد رسانه ای دشمن، رادیو تبیین راه اندازی شد.

هدف اصلی هم عبور از رویکردهای انفعالی است و این شبکه مبتنی بر جهت گیری تهاجمی در برابر جبهه رسانه ای دشمن، ضمن تولید روایت اول نسبت به بسیاری از موضوعات، از دامنه تحریف دشمن خواهد کاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی «رادیو تبیین» چه بود؟/ عبور از انفعال رسانه ای

ضرورت راه اندازی «رادیو تبیین» چه بود؟/ عبور از انفعال رسانه ای