مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-28سياسي

دل پر خون معتمدان گچسارانی از غیر بومی نوازی در پتروشیمی و سیاسی کاری ها


در جلسه نشست معتمدین و منتفذین گچساران به مشکلات مختلفی اشاره شد از جمله به سیاسی کاری ها که موجب بی انگیزه شدن مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران جهانگیر علیزاده در جلسه نشست معتمدین و منتفذین این شهرستان اظهار کرد: این جلسه با هدف مشورت با شما بزرگان در خصوص مشکلات این شهرستان برگزار شده است.

 وی بیان کرد: بررسی اندیشه های سیاسی حضرت امام نشان می دهد آن یگانه اسلام شناسی که توانست شکل نظام سیاسی اسلام را در عصر غیبت به طور کامل و جامع در قالب نظریه جمهوری اسلامی بیان کند ایشان بودند.

 معاون سیاسی فرماندار گچساران تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر آرای ملت و متکی بر قوانین اسلامی است، دیدگاه امام در حوزه نظام جمهوری اسلامی این است که تمام ارکان از طریق آرای عمومی ملت مشخص می شود.

علیزاده عنوان کرد: اکثریت آرا و آرا عموم بخش اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

 وی گفت: دو واژه جمهوری و اسلامی دو واژه تفکیک ناپذیرند و دیدگاه حضرت امام یک دیدگاه تلفیقی است و همین مسئله باعث شده لزوم مشارکت مردم به عنوان یک اصل پذیرش بیان شود.

 علیزاده بیان کرد: آرایی که ما داریم هم حق و هم تکلیف است، با سعه صدر از نقدهای منصفانه در همه زمینه ها به خصوص انتخابات و سفر رییس جمهور استقبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل پر خون معتمدان گچسارانی از غیر بومی نوازی در پتروشیمی و سیاسی کاری ها

دل پر خون معتمدان گچسارانی از غیر بومی نوازی در پتروشیمی و سیاسی کاری ها