مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-22اقتصادي

بهره مندی 140 هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بهره مند شدن 140 هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق در خرداد ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از بهره مند شدن 140 هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق در خرداد ماه امسال خبر داد.

محمد مرادی اظهار کرد: از اول خرداد تا پایان این ماه با اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی، 140هزار مشترک کرمانشاهی مشمول دریافت پاداش شدند.

وی افزود: از مجموع 399 هزار قبض صادر شده برای مشترکین خانگی 140 هزار قبض صادره مشمول دریافت پاداش شدند که این تعداد 35 درصد از مشترکین استان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکین استان در طرح ملی پاداش صرفه جویی را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ در خرداد ماه به مشترکین پرداخت شده و این طرح طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه توصیه های در زمینه صرفه جویی داشت و گفت: استفاده از لوازم پرمصرف برقی مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و حتی کولر اضافی در ساعت پیک یا اوج مصرف برق یکی از مهمترین دلایل مصرف بالای برق بوده که اثرات منفی بر بار شبکه برق ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 140 هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق

بهره مندی 140 هزار خانوار کرمانشاهی از پاداش صرفه جویی برق